Ontdek wie uw klant is na de lockdown. En bespaar op uw marketingkosten.

Ieder onderzoek wijst uit: door corona kopen mensen nu andere producten. En ze kopen via andere kanalen. Is uw marketing niet mee veranderd? Dan betaalt u te veel voor acties die niet meer werken. Laat uw klantendatabase analyseren – en ontdek hoe uw klanten nu bereikt én hoe u bespaart op uw marketing.

Hoe anders is uw klant nu?

De lockdown en thuiswerken hebben grote impact op de samenleving en op ons gedrag. Mogelijk is het gedrag van uw klanten zelfs blijvend veranderd. Segmentatie-Specialist Whooz heeft klantprofielen opgesteld die exact beschrijven hoe uw gemiddelde klant eruit ziet. U kunt uw database laten profileren om te ontdekken wie uw klanten zijn en wat ze nu doen. Daarmee weet u hoe uw marketingbudget zo efficiënt mogelijk inzet.

Daardoor behaalt u de rest van het jaar een zo groot mogelijk resultaat met zo min mogelijk kosten.

  • Maak uw marketingacties gerichter
  • Elimineer waste
  • Bespaar op uw marketingkosten
  • Krijg inzicht inw wie uw klant of prospect is na de lockdown

“Wij dachten dat onze klanten vooral moeders met jonge kinderen waren. Na de klantenanalyse kwamen we erachter dat onze doelgroep nu in een heel andere levensfase zit. Het waren nu moeders van tieners. We hebben de communicatie aangepast en de respons en conversie schoten omhoog.”

 

Zo eenvoudig werk het:

  • Stap 1: Bestel uw klantprofiel met onderstaand formulier
  • Stap 2: Stuur ons uw adressenbestand met postcode van uw klanten (dit kan op een veilige manier die voldoet aan alle wetten van persoonsgevens.)
  • Stap 3: Geef aan welke klanten voor en na de lockdown hebben gekocht.
  • Stap 4: Na 2 weken krijgt u een profiel en rapportage.
  • Stap 5: We komen langs en presenteren bevindingen en adviezen om uw marketing concreet te verbeteren.

 

Contactformulier

  Ja, ik wil besparen door mijn klanten gerichter te benaderen. Ik bestel een klantprofiel met advies op maat voor € 995 excl btw.